.::ESMS Revolution::.


 
HomePortalFAQRegisterLog in
server
private server

Share | 
 

 Edwin or Blain please read~

Go down 
AuthorMessage
TwilightsMagic
Member
Member


Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Edwin or Blain please read~   Fri Aug 15, 2008 6:35 pm

Hey, my computer is having problems (lotsa virus) and so im on my mom's comp. I don't wanna crash her comp so im not gunna DL ms or anything until i buy a new comp..... so edwin, please interview me on msn, or wait till i can go on the server..... plz dont interview others be4 i come bak D: IGN Vanessa, for my email check my registration info thingy.... Ty~ Hope to see you soon.
Back to top Go down
View user profile
Blain
Admin
avatar

Number of posts : 33
Age : 25
Registration date : 2008-07-26

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Fri Aug 15, 2008 7:01 pm

viruses ay???

S_=C_=A_=N Works Very Happy

And we cant stop applications for you since they will be opening in a week or 2.

Uhmm Crash comp via Ms? Doubt it... Just use the download link i use, if it crashes Sue Mediafire lol!

_________________
Back to top Go down
View user profile http://esms.omgforum.net
TwilightsMagic
Member
Member


Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Sat Aug 16, 2008 3:19 pm

Oh lol, 1 week or 2, that's enough I think. I'll be getting a new comp in 3-10 days O-o and no i can't scan.....the virus my comp has restarts it everytime i go on..... even in safe mode lol, i can't scan it. To fix this virus thingy i have to format or buy a new comp >.< and i cant format since i dont have the disk with me atm so yeah...

>.< but can u interview me on msn plz? ^^ ty
Back to top Go down
View user profile
Blain
Admin
avatar

Number of posts : 33
Age : 25
Registration date : 2008-07-26

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Sun Aug 17, 2008 7:47 pm

OOh ok i had the same problem, restart ur harddrive is the only way..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://esms.omgforum.net
TwilightsMagic
Member
Member


Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Mon Aug 18, 2008 2:02 am

>.< ty lol, my computer shulf be fixed in uhhh....2 -10 days XP ill redownload ms as soon as i can =P anyway =D cya
Back to top Go down
View user profile
TwilightsMagic
Member
Member


Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Mon Aug 18, 2008 2:04 am

omggg and kewl pic....is it new? jen andrew edwin blain and shuttle around the ressurection angel thingy ... kewl! =D
Back to top Go down
View user profile
Blain
Admin
avatar

Number of posts : 33
Age : 25
Registration date : 2008-07-26

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Mon Aug 18, 2008 6:03 am

yeh But andrew aint GM Anymore :O So we got 1 extra place~ Duno who we guna pic tho, Cuz Edwin Joined his m8 >.<

_________________
Back to top Go down
View user profile http://esms.omgforum.net
TwilightsMagic
Member
Member


Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Tue Aug 19, 2008 5:51 pm

whoa! why isnt andrew gm anymore? DX hes so nice and generous

=P kewl we have 1 extra place.....hey and does jen go on ESMS anymore? cuz she hasnt been on msn.....for like 2 weeks i think =\

and uhh is this blain? =O if it is can u add me on msn? dont really wona post it =\ hm, can u ask edwin to search the member info thingy and look for my email and giv it to u? =P anyway =D im bored -.- D:
Back to top Go down
View user profile
TwilightsMagic
Member
Member


Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Tue Aug 19, 2008 6:16 pm

o yeah and why isnt the site working?the esms ranking/download/etc site....

~does jen play?
Back to top Go down
View user profile
Blain
Admin
avatar

Number of posts : 33
Age : 25
Registration date : 2008-07-26

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Wed Aug 20, 2008 4:54 am

Uhmm.... U have to be connected to hamachi to connect....
Unless u got ur own root porter to Edwins root : Which i doubt it f3

Uhm idk.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://esms.omgforum.net
TwilightsMagic
Member
Member


Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Thu Aug 21, 2008 2:42 pm

oh lmao no wonder XP, does jen play?
Back to top Go down
View user profile
TwilightsMagic
Member
Member


Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Thu Aug 21, 2008 2:47 pm

ooo and ill be bak in uhhh 3-4 days =P PLZ INTERVIEW ME HEHEH !!
Back to top Go down
View user profile
jmasecret
New Member
New Member


Number of posts : 1
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   Wed Sep 17, 2008 12:56 pm

[b]Ei why can't connect to serveR?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Edwin or Blain please read~   

Back to top Go down
 
Edwin or Blain please read~
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» How to read and write FEN notation
» Need People To Join Me For Charity (read below)
» NEW: The English Patch for Hollywood Monsters (Pendulo Studios,1997).
» 10101010 - Ban Request
» UGH SERIOUSLY DONT READ THIS

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::ESMS Revolution::. :: General :: Discussion-
Jump to: